lördag 5 maj 2012

Det bara lyser i vår lilla lya...

mamma har varit här och tvättat alla våra fönster... Meningen var väll att vi skulle tvätta dem tillsammans men mamma tvättade alla fönster, själv åt jag, fixade mig inför kalas och var ut och gå i regnet. Tackar för det vädret NOT... En till sak att påpeka är att mamma sade att jag har en likadan mage som hon hade när hon väntade min äldsta syster så får väll snart börja tro på alla som säger att det är en liten flick "Enok" som simmar i min mage... Men få se... Och så sa hon att när hon väntade masken (min lillebror) så såg man alltid i mellan åt en fot genom magen för han var så lång. Hur coolt är inte det att se en fot genom magen. =)

Sen åkte vi via plantagen och till syster och fira söta Agnes som firade sin 6-års dag. Bikinin var pop som moster hade köpt, och flickorna var så ivriga och gosiga som vanligt. Blev bjuden på en massa gott så magen tackar än en gång =)
Nu blir det filmkväll hemma hos lilla familjen E...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar