fredag 4 januari 2013

Nu är det dags...

För mig att skriva sista inlägget i den här bloggen. Jag vet att jag har varit jätte slarvig. Saken är den att jag har försökt få igång min nya blogg på en annan sida men inte lyckats riktigt bra. Vi har haft paus under julstressen och har vilat ut ordentligt så vi skall orka vidare med ett super gott nytt år. Jag vet att jag borde ha skrivit tidigare för jag har fått många frågor om när jag skall börja blogga igen och svaret är nu.. det kommer att komma ett mega inlägg på nya bloggen om året som gått så får ni följa med också hur slutet av November och hela December gick när jag inte varit in och uppdaterat. Hoppas ni orkar följa med våra nya äventyr och utmaningar även detta år... Kisses and huggs :)

Nya bloggen hittar ni här! Följ med oss och lämna gärna kommentarer om det är något ni undrar över eller bara vill säga hej! Tack för det gångna året och alla lyckoönskningar vi fått det gångna året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar