onsdag 21 november 2012

Julstress ja...

det är ordet varför ni inte ser eller kanske hör av mig här på bloggen.. Kärringen har toalt flippat och går omkring och är stressad till max.. Men nu är det slut på det.. Jag skiter i om här inte glänser på julafton för mina nerver behövs mera än några polerade ytor...
Har de flesta veckoslut bokade för program, de flesta dagarna nu de närmaste veckorna börjar också vara bokade för program så vad göra.. Vara sur och gnällig eller dra upp snoret och försöka göra det bästa av situationen och ta lite i taget... Det brukar lösa sig på ett eller annat vis hur som helst...
Eftersom jag inte varit in på länge skall jag sätta in lite bilder från helgen och mina goa arbetskamrater.. Och gosigaste bebis som finns såklart....






Romeo bestämde sig för att glömma hur man svänger sig så nu har han slutat med det.. Men det kommer väl på nytt förr eller senare.. Två dagar höll det i.. Istället har han lärt sig ett nytt ljud som han måste hålla på och göra hela tiden... Sötisen.. Och idag har han fått pröva på att dyka.. Han var så duktig.. Visst ju precis hur han skulle göra. Mammas älskling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar